Aplikace DENTO slouží k zapůjčení dentálních hlav s umělým zubním kamenem pro trénink dentálních hygienistů a hygienistek. Umožňuje nejen studentům zdokonalovat praktické dovednosti mimo školní prostředí a to plně v pohodlí vlastního domova.
Pro koho je aplikace určena?
Aplikace je určena pro studenty dentální hygieny, ale také pro pracující dentální specialisty, kteří chtějí zlepšovat své manuální dovednosti.
Jak si mohu dentální hlavu zapůjčit?
Stačí vybrat požadovanou pomůcku, zvolit termín zapůjčení a potvrdit objednávku. Veškeré detaily o doručení a dostupnosti naleznete na našich stránkách.
Jaké jsou podmínky vrácení zapůjčené dentální hlavy?
Po ukončení tréninku jednoduše vrátíte dentální hlavu přes Zásilkovnu. Podrobné instrukce k vrácení vám zašleme společně s objednávkou.
Jak dlouho si mohu dentální hlavu ponechat?
Dobu zápůjčky vyberete v dostupném kalendáři na našich stránkách.
Kolik stojí zapůjčení dentální hlavy?
Cena za zapůjčení se liší podle délky doby, kterou si zvolíte. Aktuální ceník naleznete na našich stránkách.
Jak se mohu registrovat do aplikace?
Registrace je jednoduchá, stačí se přihlásit na našich stránkách a vytvořit si účet. Poté budete mít přístup k celé nabídce tréninkových nástrojů.
Mohu dentální hlavu používat i jako pracující dentální hygienista?
Ano, aplikace je vhodná i pro pracující dentální hygienistky i hygienisty, kteří si chtějí své dovednosti pravidelně procvičovat nebo testovat nové techniky.
Co mám dělat, když se nezdaří platba na platební bráně?
Pokud se vám nezdaří platba, doporučujeme zkontrolovat, zda máte na kartě dostatek finančních prostředků a zda jsou všechny platební údaje správné. Pokud problém přetrvává, zkuste jinou platební metodu nebo kontaktujte naši podporumoje@dento.cz , která vám ráda pomůže problém vyřešit.
Co mám dělat, když se nemohu zaregistrovat do aplikace?
Pokud se vám nepodaří dokončit registraci, ujistěte se, že jste správně vyplnili všechna povinná pole. Také si zkontrolujte, zda máte aktivní e-mailovou adresu a funkční internetové připojení. Pokud se problém opakuje, kontaktujte nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, který najdete na naší stránce www.dentopro.cz.
Co mám dělat, když nedostanu potvrzení o objednávce?
Pokud jste nedostali e-mail s potvrzením objednávky, nejprve zkontrolujte složku nevyžádané pošty (spam). Pokud e-mail stále nemůžete najít, obraťte se na naši podporumoje@dento.cz, abychom ověřili stav vaší objednávky.
Co mám dělat, když se mi nepodaří vrátit dentální hlavu přes Zásilkovnu?
Pokud narazíte na problém při vrácení pomůcky přes Zásilkovnu, kontaktujte nás, abychom vám poskytli alternativní řešení nebo další pokyny, jak pomůcku bezpečně vrátit.
Co mám dělat, když mám problém s pomůckou během zapůjčení?
Pokud narazíte na jakýkoli problém s dentální hlavou nebo jinou pomůckou během zapůjčení, obraťte se na naši zákaznickou podporu moje@dento.cz. Pomůžeme vám problém vyřešit co nejdříve, abyste mohli pokračovat v tréninku bez přerušení.
Co mám dělat, když zadám špatné doručovací údaje?
Pokud zjistíte, že jste zadali nesprávné doručovací údaje, kontaktujte nás co nejdříve. Pokusíme se vaši objednávku opravit, pokud ještě nebyla odeslána. V případě, že je objednávka již na cestě, budeme se snažit najít alternativní řešení.
Co mám dělat, když zadám špatnou e-mailovou adresu?
Pokud jste omylem vyplnili špatnou e-mailovou adresu, prosím, kontaktujte nás co nejrychleji. Upravíme vaši e-mailovou adresu v systému a zajistíme, aby vám byly doručeny všechny důležité informace k vaší objednávce.
Co mám dělat, když vyplním nesprávné kontaktní údaje (telefonní číslo, adresa)?
Pokud jste při registraci nebo objednávce vyplnili nesprávné kontaktní údaje, neváhejte nás ihned kontaktovat. Rádi vaše údaje opravíme, aby bylo vše v pořádku a doručení proběhlo bez problémů.
Co mám dělat, když se mi podaří dentální hlavu poškodit nebo zničit?
Pokud se během zapůjčení dentální hlava poškodí nebo zničí, kontaktujte nás ihned. Každou situaci budeme řešit individuálně a poskytneme vám další.
Máte stále otázky?Nemůžete najít odpověď, kterou hledáte? Napište našemu týmu.